نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
Sky : یووه اجازه جدایی نمی دهد

Sky : یووه اجازه جدایی نمی دهد

پل پوگبا ستاره یوونتوس با درخشش فوق العاده ای که در یووه داشته نگاه بسیاری را معطوف خود کرده است و هر روز صحبت از پیشنهاد جدید برای این ستاره فرانسوی شنیده می شود. رئال ، بارسا ، پاریس سن ژرمن و چلسی از مهم ترین باشگاه هایی هستند که برای جذب پوگبا آماده اند و این در شرایطی است که پوگبا در یووه شرایط متفاوتی نسبت به منچستر تجربه کرده و بارها اعلام کرده که دلیلی برای جدایی از یووه نمی بیند .

در همین رابطه امروز " Sky Sports " خبر داد که باشگاه یوونتوس هم تمایلی به فروش پوگبا ندارد و بر خلاف اینکه گفته می شود یووه بدنبال فروش پوگبا در تابستان و جذب چند بازیکن با پول فروش ِ او است، اما مدیران یووه دلیلی برای فروختن ستاره جوان و آینده دار خود نمی بینند .

بر طبق اخبار یووه تنها در صورتی که خود ِ پوگبا از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه اعلام کند که تمایل به جدا شدن دارد این اجازه را خواهد داد در غیر اینصورت پوگبا نقش مهمی در پروژه یوونتوس خواهد داشت .

گفتنی است که امروز مینو رایولا ، مدیر برنامه های پوگبا نیز بطور جالبی پاسخ آنچلوتی را که گفته بود تمایلی به خرید پوگبا ندارد ، داده است و اعلام کرده " ما پوگبا را به آن ها پیشنهاد نکردیم و اصلا نمی خواهیم که او به رئال برود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: